Návod - Remarketing na facebooku
Napsal: 12. 2. 2017 4:23
Zdravíčko,
v dnešním návodu si ukážeme jak na remarketing na facebooku.
Co to vlastně remarketing je?
Remarketing je cílení reklamy na uživatele, kteří již byli na vašem webu. Tímto způsobem se můžete připomenout nebo zákazníkovi nabídnout slevu, aby dokončil nákup vašeho produktu/služby.
1. Na facebooku si otevřeme správce reklam, ten najdete pod tímto odkazem a vypadat by měl nějak takhle:
2. Otevřeme si menu a zvolíme možnost "Pixely":
3. Otevře se nám stránka na které bude zelené tlačítko "vytvořit pixel", klineme na něj a zobrazí se nám nabídka jako na obrázku. Zde zvolíme druhou variantu, první možnost volíme pouze v případě že váš web běží na některém z těchto platforem: Shopify, Google tag manager, Magento, BigCommerce nebo Segment.
4. Zobrazí se nám stránka na které je kód (script), tento kód si zkopírujeme a vložíme ho do zdrojového kódu našeho webu, těsně nad tag </head>.
5. A máme hotovo, nyní se nám návštěvníci webu budou ukládat do okruhu uživatelů a následně na ně můžeme cílit reklamu.
Pokud chceme třídit lidi podle toho jakou podstránku (produkt) navštívili uděláme to takhle:
1. Otevřeme si správce reklam a v menu klikneme na pixely, následně klikneme na tlačítko "vytvořit konverzi" (je nutné mít nasazený hlavní pixel (návod výše):
2. Vyskočí nám okno s dvěma možnostmi, vybereme tu druhou. (ta první vyžaduje základní znalosti programování, to si ukážeme třeba jindy).
3. Zde zvolíme možnost "URL se rovná" a vložíme odkaz na váš produkt npř. http://it-forum.cz/chleba, vybereme kategorii a klikneme na tlačítko "další". Následně budete vyzváni k zadání názvu konverze, tu pojmenujeme třeba "Kdo navštívil produkt chleba".
4. A máme hotovo, nyní se nám do okruhu uživatelů bude ukládat kdo projevil zájem o stránku s chlebem, až bude chleba ve slevě můžeme na tyto uživatele cílit reklamu.
To je vše, doufám že návod někomu poslouží.
v dnešním návodu si ukážeme jak na remarketing na facebooku.
Co to vlastně remarketing je?
Remarketing je cílení reklamy na uživatele, kteří již byli na vašem webu. Tímto způsobem se můžete připomenout nebo zákazníkovi nabídnout slevu, aby dokončil nákup vašeho produktu/služby.
1. Na facebooku si otevřeme správce reklam, ten najdete pod tímto odkazem a vypadat by měl nějak takhle:
2. Otevřeme si menu a zvolíme možnost "Pixely":
3. Otevře se nám stránka na které bude zelené tlačítko "vytvořit pixel", klineme na něj a zobrazí se nám nabídka jako na obrázku. Zde zvolíme druhou variantu, první možnost volíme pouze v případě že váš web běží na některém z těchto platforem: Shopify, Google tag manager, Magento, BigCommerce nebo Segment.
4. Zobrazí se nám stránka na které je kód (script), tento kód si zkopírujeme a vložíme ho do zdrojového kódu našeho webu, těsně nad tag </head>.
5. A máme hotovo, nyní se nám návštěvníci webu budou ukládat do okruhu uživatelů a následně na ně můžeme cílit reklamu.
Pokud chceme třídit lidi podle toho jakou podstránku (produkt) navštívili uděláme to takhle:
1. Otevřeme si správce reklam a v menu klikneme na pixely, následně klikneme na tlačítko "vytvořit konverzi" (je nutné mít nasazený hlavní pixel (návod výše):
2. Vyskočí nám okno s dvěma možnostmi, vybereme tu druhou. (ta první vyžaduje základní znalosti programování, to si ukážeme třeba jindy).
3. Zde zvolíme možnost "URL se rovná" a vložíme odkaz na váš produkt npř. http://it-forum.cz/chleba, vybereme kategorii a klikneme na tlačítko "další". Následně budete vyzváni k zadání názvu konverze, tu pojmenujeme třeba "Kdo navštívil produkt chleba".
4. A máme hotovo, nyní se nám do okruhu uživatelů bude ukládat kdo projevil zájem o stránku s chlebem, až bude chleba ve slevě můžeme na tyto uživatele cílit reklamu.
To je vše, doufám že návod někomu poslouží.